Kom til Affaldsindsamlingen 2026 søndag d. 19. april

Så er det tid at gribe handsker, tænger og affaldssække og gå en tur i det forhåbentligt smukke aprilvejr.
Beboerforeningen er vært ved Affaldsindsamlingen igen i år, og vi mødes på Landsbytorvet kl. 13. Vi udleverer ruter, tænger og sække. Handsker må du gerne selv have med.
Ca. kl. 15 byder vi på en brandvarm grillpølse og lidt at drikke som tak for indsatsen.
Vi glæder os til at se jer!
- Vinterbrev med kontingentopkrævning
- Høringssvar til lokalplan om nye boliger
- Nye naboer?
- Ingen nytårsfyrværkeri
- Vi samler på email-adresser
- HO HO HO! Julemanden kommer 30. november
- Lokalplan for bebyggelse på Bredstrupvej kommer i høring
- AFLYST - Kom til Naboskab & Netværk i Bredstrup-Pjedsted
- Slå til nu! 2025 bliver kontingentfrit
- Mød Doktor Pindsvin – foredrag 23. april
- Konstituering af Beboerforeningens nye bestyrelse
- Højdepunkter fra Beboerforeningens generalforsamling
- Bliv observatør i Beboerforeningen
- Hent biblioteksbøger lokalt
- Skøn blomstertur i sensommersolen